duminică, 24 octombrie 2010

Vise...vointa..neimplinire..!!!

Ajungand la un moment dat, ne trezim cu un gand..se intampla sa imi dau seama abia dupa o vreme ca de fapt am uitat cum e sa fiu normala, sa ma simt normala..
  Sunt clipe cand visam cu ochii deschisi, si de multe ori  ne trezim cu ceva in cap.. SE intampla sa fim intr.o stare permanenta de visare, iar din aceasta cauza pierdem frumusetea clipei, pentru ca suntem prea absorbiti de vise sau de probleme.  Este aiurea, de ce nu putem accepta lucrurile asa cum sunt??? De ce nu ne putem conforma cu prezentul?? de ce  cand visam ne trezim intr.un cosmar??.. de ce nu poate sa fie un vis continuu doar cu ce ne place si ne convine?? De ce pentru unii viata e un vis iar pentru altii un cosmar?
  De ce sunt atatea intrebari fara niciun raspuns?
  "Am aripile frante de prieteni.."  
Pentru fiecare dintre noi viata este o lupta permanenta  pt supravietuire. Nu.mi convine, vreau sa pot face ceva pentru lume, vreau sa schimb ceva. vreau sa pot lua toate problemele de pe umerii lor, vreau sa fiu un simplu om care aduce un zambet pe chipul celui care sufera, vreau sa pot face bine tuturor,  iar acum imi doresc sa o fac pe  colega mea sa zambeasca, vreau ca lumea sa nu mai fie deprimata si trista..  Dar ajung la concluzia ca toate acestea sunt doar niste vise ale mele, vise ce nu se vor implini niciodata..
  Aceasta zi va ramane aici, in trecut. iar maine vor fi alte dorinte, vise si sperante....  Dar cu aceleasi probleme + altele noi..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu