marți, 19 octombrie 2010

Nu mai vreau..

http://www.youtube.com/watch?v=6Ejga4kJUts&ob=av2e 
Mda,se pare ca timpul nu vrea sa stea in loc...fuge, pleaca, ne lasa in urma..  Mai e putin si voi muri;)), sincer, nu ma simt pregatita:)), adica am o senzatie ca voi muri devreme..
  Capul meu se pregateste de ceva, simt ca voi innebuni, de atata tristete si stres...sunt satul de toateeee, nu gasesc mai nimic interesant care sa ma faca sa simt ca traiesc, ca vreau sa visez...E absurd de.a dreptul, dar asta simt, ma simt oribil.. ma urasc pentru ceea ce sunt si pentru ceea ce nu sunt,  totul o ia razna, eu la fel..
   Simt ca am ajuns la capat...mi.e frica, mi.e frica de ce va urma, mi.e frica de Paula de maine, de mine, de viata, de probleme..de tot..:(
  Vreau ceva, pe cineva, care sa ma ajute sa reusesc, sa devin normal din nou, sa iubesc viata, s.o apreciez..vreau.. prea multe..:|..si degeaba..totul este degeaba..si faptul ca scriu io aici pe blogu asta de rahat..nimic nu ma atinge in momentul asta..Poate sunt prea dura cu mine, prea rece, prea rea...dar asta vreau sa fiu acum [cred].  De fapt nu, vreau sa fiu scumpa si iubitoare:d..dar nu reusesc, nu cu familia mea... E trist..
   Phhhuuahhh..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu