joi, 28 octombrie 2010

Intr.un final..

  Te.am visat azi.noapte.. Totul era perfect, era asa cum trebuie sa fie..[inteleg doar eu asta]. Frumos, vreau sa fie asa si in realitate, m.as multumi si cu atat.. Dar totul pare atat de departe si neimplinit va ramane mereu.. "Ai avut un vis si ursitoarele au promis ca vor canta tot ce ti.ai dorit...acum s.a implinit"
  Imi doresc..plang...vreau..visez...plang...si tac..ma inchid in mine.. E tot ce pot face. Trebuie sa fac ceva sa ma multumesc doar cu atat...doar cu asta..:(...    E trist, foarte trist uneori, dar nu am de ales, trebuie sa merg inainte, sa ma prefac ca sunt bine, sa zambesc mereu ca totul sa para ok in  ochii lor.. Nu.mi place falsitateeeaaa, o urasc.. Dar se pare ca uneori trebuie sa fim falsi pentru binele familiei.. a prietenilor..[vorbesc doar din propria experienta].
  E greu, mult prea greu si dureros, dar trebuie sa merg inainte, Voi ramane doar cu visele neimplinite si cu gandurile mele, care vor ramane mereu ascunse si doar ale mele, atat pot pastra pentru mine..
  Intr.un final stiu ca totul va fi bine, va fi perfect pentru toti..
  P.S. Iubiti la nesfarsit, fara masura, faceti tot ce va doriti, doar atentie..sa nu va treziti din acel vis cu prea multe rani si semne..

...in vise, bineinteles.:|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu