sâmbătă, 30 octombrie 2010

Clipa..

Uite ca inca traiesc...stau in camera, ascult muzica si normal, e foarte mare plictiseala. Simt ca nu am gasit in viata acel ceva pentru care sa lupt, sa  rabd..sa sper..sa visez. Este aiurea, am ajuns pana acum si pentru mine totul se rezuma la plictiseala..si stare aiurea. Nu inteleg de ce, sunt revoltata. e nedrept, ma simt oribil. Am atatea lucruri frumoase in jur si totusi sunt nemultumita. Am atatia oameni frumosi in jurul meu silti  totusi sunt suparata pe toate. Este NEdrept, sunt o lasa poate, nu stiu, si nu vreau sa ma judec acum, sau sa udec pe cineva, pur si simplu m.am trezit acum ca au fost atatea momente frumoase in viata mea, ori azi nu?!! au fost niste clipe perfecte..si totusi nu le.am pretuit, poate nu se vor mai intoarce niciodata..si voi ramane doar cu astea in suflet,.Ok, vei spune acum ca suna aberant ce scriu aici, poate ai dreptate.. sau poate nu.. E doar parerea mea si  ideea pe care vroiam s.o subliniez aici.
 Dar sper, am incredere ca  pentru ziua de maine voi fi mai constiincioasa si voi pretui mai bine clipa.
..Viata trebuie traita oricum ar fi, important  e sa luam viata in maini ca fiind frumoasa..Si intr.un final totul se va rezolva. Pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu