marți, 26 octombrie 2010

Pentru tine...

Este din nou seara, a trecut o zi lunga si grea parca...am stat la facultate de la 12 pana la 18..doar in clasa...simteam ca innebunescccc, e obositor psihic sa stai acolo inchisa. Am ajuns acasa..din nou am acea stare. ceva ce nu se poate explica, ceva ce ma intristeaza permanent. ma simt aiurea, trista, singura..uitata de toti, Am senzatia ca toti au uitat de mine..ma simt extrem de singura si distrusa. Viata asta pare uneori atat de trista si grea. Pentru tine nimic nu mai conteaza, nu.ti pasa daca mi.e rau sau bine, daca plang sau rad, daca ma doare ceva au ma simt ok.. De ce sunt atat de naiva si tampita in unele privinte?? sau mereu..poate!!!???!!!..ma urasc pentru asta, ca uneori cred ca tot ce zboara se mananca..:(..[vorba aia]. Uneori e atat de adevarata..Pur si simplu nu am chef de NIMIC si de NIMENI..:(((.. de ce nu intelege lumea ca vreau sa stau singura, cu problemele mele..inteleg ca poate vor sa ma ajute, dar momentat ma simt "ok asa"..
  Blahhh, Blahh,,,
  Sunt zile care nu se mai intorc, le.am uitat undeva in trecut..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu