marți, 9 noiembrie 2010

Regrete!??!!

Ascultam un cantec mai devreme..si era vorba de regrete..iar apoi ma gandeam, ce mult as vrea sa nu am regrete..pentru tot ce.am facut in trecut, ori n.am facut. Dar ma trezesc mereu cu amintirile din trecut, regretand toate chestiile pe care le.am facut, le.am gandit sau le.am trait. E aiurea, nu.mi convine..poate ca nu ar trebui sa fiu asa, dar totusi..am prea multe regrete si nu  pot face nimic sa ma impac cu ideea sau cu prezentul, da, traiesc din trecut..cu trecutul in prezent, cu prezentul trecut absent..dar...asta este..acum nu pot face nimic..nu vreau sa fac nimic in legatura cu asta..E pacat..poate..  dar la cate pacate am..nu e nimic unul in plus..[vorba vine..:(]...

  Regrete...ce urasc acum la mine..e faptul ca am regrete..!!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu