joi, 18 noiembrie 2010

Astazi..

 
 Am fost la o dezbatere, un fel de conferinta. A fost ceva unic. special.. Nu cred ca pot descrie in cuvinte.. Asa..      Am observa ca in ultimul timp [ultima saptamana.] se vorbeste deja despre Craciun,despre atmosfera, despre obiceiurile, despre ceea ce simti in perioada de Craciun si Anul Nou. E frumos, ma bucur ca se vorbeste despre asta, dar in acelasi timp ma deprima toate astea.. Recnosc, imi place  Craciunul si Anul Nou..dar mi.e teama, in acelasi timp, mi.e frica...nu stiu daca sunt pregatita pentru a face fatza unor noi amintiri..regrete..tristeti..si totusi, sunt egoista si.mi spun.."Vreau sa fie cel mai frumos Craciun de pana acum"..dar nu are cum..a fost frumos odata..cand eram o familie, cand pretuiam fiecare secunda, fiecare bomboana, fieare imbratisare ce venea din toata inima...  Da. poti spune ca sunt rea si egoista..reunosc, uneori chiar sunt..sau de cele mai multe ori.. Si totusi, vreau sa ramana aceleasi amintiri din trecut..aceleasi ganduri si frumuseti. doar pentru mine...:)  
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu