miercuri, 24 noiembrie 2010

O secunda doar..

 In aceasta seara mi s.a "intamplat" ceva interesant...[...]..M.am intalnit cu un amic..un vechi amic..Am inceput sa stam de vorba..vorbind despre una alta..am ajuns la un subiect mai delicat...Am realizat cum e sa ai pe cineva alaturi..sa ai pe cineva sa.ti dea un sfat...Parca am simti ca ma intelege, ca e alaturi de mine, ca incearca sa ma ajute...Ca niciodata..am simtit ca ma priveste altfel..ca sunt importanta..ca as avea sansa sa fiu normala...sa fiu iubita..Ca poate exista cineva care sa ma iubeasca, sa ma accepte asa cum sunt..Si totusi...acest amic e doar un amic..si unul foarte bun..se pare..Am stat vreo jumate de ora in statie sa vorbim..apoi cand am urcat in autobuz el a ramas acolo..n.a plecat..a ramas acolo si se uita la mine..avea o privire..nici nu stiu cum sa ma exprim..parca era un inger...parca s.a aprins ceva..Sau e posibil ca totul sa fie din cauza oboselii...sau din cauza tristetii..Sau poate..poate..[daaa, cred ca aici deja exagereezzz...nu.i asa?:D]..
  Oricum..ce s.a intamplat in seara asta..a fost ceva magic..minunat..pur..:x..
  Multumesc...>:D<  Tie:x..
...P.S. Important e sa iubesti, restul greselilor se fac dupa...

Un comentariu: