joi, 7 aprilie 2011

Puteai sa faci sa nu ma mai doara asa...sau puteam eu..sau..

Te urasc!! Simt ca imi iei si ultima farama de bunatate, iubire, umanitate. Te urasc ..pana in cele mai indepartate colturi ale lumii..urasc fiecare zambet care mi se intipareste pe chip cand ma saluti sau cand te vad... am ajuns sa cred ca iubirea este doar un obiectiv care ii face pe amageste pe oameni si ii indeamna sa faca lucruri pe care nu le.ar face niciodata, de care considera ca nu sunt in stare sa le faca. Iubirea e ca un drog, este un virus care te macina incetul cu incetul daca nu ai un antidot..Ea pur si simplu te  omoara, te distruge in interior daca nu ai parte de ea..
 Mereu ma intreb unde esti tu, de ce sunt singura mereu, de ce iubesc doar ce este intrezis??? As vrea sa pot iubi, sa simt ca ma topesc cand ma privesti, sa simt ca sunt lumea ta, sa pot sa ma amagesti cu mici cuvinte dulci-amare..sa ma minti ca sunt viata ta, lumea ta, rasuflarea ta.. Desigur, uneori as vrea  asta, imi zic: nu conteaza ca suferi sau ca esti luata de fraiera, important e ca priveste cineva, ca te apreciaza, ca iti zambeste..Dar ma trezesc si imi spun; ce bine este ca n.am pe nimeni, ca nu isi permite nimeni sa.si bata joc de mine, ca sunt independenta...bla bla...
 Stii ce e trist?? ca ii pot minti pe toti, imi mint prietenele, apropiatii, pe oricine.. cand ma intreaba ce mai fac...cum ma mai simt etc..E trist ca pe mine nu ma pot minti, nu imi pot spune ca; uau, totul e minunat, ca e bine sa fiu singura....Dar nu, e atat de dureros, te simti in lumea ta,undeva departe, ascunsa intr.o chilie..doar tu si cu tine; nimeni neputand sa te inteleaga pentru ca tu singura nu te intelegi si nu te accepti asa cum esti, cu defecte si calitati!!!!...
        Pace.. !!!!         Iubiti.va mult!!!!

 

Un comentariu: