marți, 19 aprilie 2011

The end....

 Gata, am terminat..!!! Simt ca nu mai rezist. Mi.a ajuns!!! oare cat o sa mai  iubesc fara sa fiu iubita? Sincer, m.am decis sa.i pun capat..sa spun Stop!!.pana acum mi.a iesit.[de aseara]. Cel putin azi nu am stat si m.am gandit la el..[nu l.am visat..] si la cum ar fi daca ar fi....blah, blah... si m.am simtit  ok [cred].. Nu pot sa explic, parca ma durea, parca lipsea ceva..lipseau  fazele alea care ma faceau sa zambesc.[cand imi aminteam de el]...sa imi bata inima mai tare...In seara asta l.am vazut...mi.au dat lacrimile...dar mi.am luat inima in dinti si l.am evitat...nici nu l.am salutat...desi nu e normal, nici corect, el nu are nicio vina ca eu l.am placut...poate nici macar nu stie..
  Whatever...Vreau sa trec peste asta, vreau sa.mi revin...vreau sa fie bine..:|...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pace!!!!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu