luni, 13 decembrie 2010

Revenire:D

 Uite ca am revenit, a trecut o perioada cam lunga de cand n.am mai scris nimic.. Nu stiu de ce, parca nu mai   simteam nevoia sa scriu,,a fost si o perioada mai incarcata..multe plecari..veniri...si tot asa.  S.a intamplat ca  aseara sa am o foarte mare inspiratie sa scriu, dar se pare ca m.am luat cu alte chestii si am uitat de tine..imi cer scuze:d.
 Iar acum sa revenim la viata noastra cea de toate zilele:). Stiiiii, ma gandeam ca peste 5 zile e ziua mea..pff, ce aiurea..  Am impresia ca nu.s eu, ca exista un alt "eu"..Azi/ieri am inceput o noua saptamana, ultima saptamana a mea de 20 de ani..:))..Mda, exagerez again..:|
  Si totusi te iubesc cu mila si cu groaza ca ce.i al tau mi se cuvine mie, ca un nebun de alb ce  captureaza regina neagra pentru vesnicie:)..
  Voi reveni curand.   Pace:)
 

Un comentariu: