marți, 21 decembrie 2010

Cele doua cuvinte..

^Te iubesc^..Hmm, ma gandeam..in zilele noastre ce simplu ni se pare sa spunem aceste cuvinte..parca mi.e frica, mi.e teama de ceva..Simt ca nu mai am incredere in nimeni, in nimic, iar cand aud ca fiecare pustan spune cuvintele astea orcarei fete, doar ca sa ajunga sa obtina ceva de la ea, e aiurea..Simti ca ai ajuns sa nu mai crezi nimic, sa iei toate lucrurile din viata in gluma, pana si la o inmormantare lumea se distreaza, bea etc..Offf, e absurd, doar cei care trec prin asta stiu ce zic..
Si ne miram de ce exista atatea specimene de oameni, unii rai, altii si mai rai..ori buni.. Am impresia ca in viitorul apropiat vom ajunge sa ucidem alti oameni pentru a ne fi noua bine. 
Oare de ce nu stam putin sa ne gandim la noi insine? sa meditam putin? sa incercam sa fim mai buni? mai umani? De ce totul se rezuma la bani si iar bani? Pentru bani spunem si ^Te iubesc^, de fapt le spunem banilor, nu unei persoane...Pacat..Am uitat sa fim oameni cu noi insine, sa pretuim clipa, sa acceptam viata asa cum este ea..

  P.S Be Happy for this moment..this moment is your life:x


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu