marți, 22 martie 2011

Pistrui 1

     Uite ca am ajuns si la faza asta...Trist, pe bune, simt ca imi vine sa.mi dau palme...Este enervant, sec,  obsedant, etc...Stiu ca nu este normal... Simt asta.
 Am ajuns..again... la faza asta...Iata cum incepe povestea mea..."Intr.o seara, iesind pe afara, l.am vazut pe el..apoi, dupa o perioada am inteles care e chestia si cum sta treaba.. Am continuat  sa tot ies, doar ca sa te vad...a trecut o luna, au trecut doua...Nu ne.am vorbit niciodata, doar ne vedeam, dar tu deja erai in mintea mea.. Apoi s.a intamplat..Intr.o seara eram cu prietena mea in oras...si minune...ai venit la noi, te.ai prezentat...ai inceput sa ii prezinti si pe prietenii tai ...nu pot uita nici acum faza cand trebuia sa ma prezint eu...ti.am intins mana si stiu ca m.am emotionat asa tare incat am spus "Pauli....na" . Ahh...cand ma gandesc ce naiva sunt adeseori..:|...Pfff..:|...
 P.S.  Revin cu partea a 2.a...mai incolo>:D<!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu