sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Memories

..Am avut o saptamana interesanta...si frumoasa sa zicem..Am avut un examen...cam greu..apoi ieri am fost la patinoar...Ce frumos a fost...eu care eram mereu frigoasa sa merg acolo..se pare ca a fost minunat...si  m.am inselat,.
 Astazi a nins din nou, dupa o perioada in care totul parea ca revine "la normal" , adica mai putin ger..mai mult soare...se pare ca m.am inselat..Iarna a dat buzna din nou peste noi...:D Azi am iesit sa dau zapada la o parte..a fost foarte distractiv:x  M.am simtit ok..normala..desi mi s.a facut dor de ai mei...de viata..de toate alea..:d
  Dar cum zicea Laura Stoica...{D.S.O] suntem niste actori care trecem prin viata ca rata prin apa..[asta.i de la mn:D]..
  Un actor grabit care pleaca imediat  ce piesa a luat sfarsit, bucuros ca rolul a fost usor, alearga iar spre un alt decor..:|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu