miercuri, 15 septembrie 2010

Se poate sa nu ma pricep..

In seara asta am vorbit cu o cineva prin mesaje, pe mail..am incercat s.o ajut..sa zic o vorba buna, s.o incurajez..sa o fac sa zambeasca;dar se pare ca nu am reusit, ma doare cand vad ca cei din jur sunt tristi, necajiti, iar eu nu pot sa.i ajut..e trist [pentru mine]. As vrea sa fiu  mai puternica, sa ajut oamenii, sa.i iubesc..sa arat ca ii pretuiesc si ca am nevoie de ei, ca vada ca se pot baza pe mine, sa nu ma mai creada o copila, sa pot fii mai tare si poate mai sensibila in unele momente si cu unele persoane..dar se pare ca nu ma pricep, se pare ca nu pot face nimic, decat sa.mi dau cuvantul de onoare si fiecare sa faca cum vrea..si ce vrea..sa ma creada sau nu, e la libera alegere. O alta zi pe pamant..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu